آژانس مسافرتی پارمیدا

خدمات مسافرتی ترکیه و دیگر کشورهای جهان

آژانس مسافرتی پارمیدا

خدمات مسافرتی ترکیه و دیگر کشورهای جهان

سفر به قبرس شمالی - قبرس ترک

راحت ترین راه سفر به قبرس شمالی از طریق کشور ترکیه میباشد. همه روزه پروازهای متعددی از شهرهای آنکارا، استانبول، ازمیر، آدانا و آنتالیا به فرودگاه ارجان در قبرس شمالی انجام میگیرد. خطوط هوایی ترکیش، اطلس جت ، آنادولا و پگاسوز از جمله خوتوت هوایی میباشد که به این جزیره سرویس هوایی میدهند...   

 

منابع: 

eyi.emu.edu.tr 

شایان ذکر است ویزا و اجازه ورود شرکت کنندگان با ملیت ایرانی با داشتن دعوتنامه همایش در فرودگاه ارجان صادر میگردد. و نیازی به اخذ ویزا در ایران وجود ندارد.

شرکت پیشگامان مهمان نوازی نیز در تاریخ برگزاری همایش اقدام به برگزاری تور علمی سیاحتی قبرس شمالی مینماید. علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر این شرکت با شماره تلفنهای ۰۰۹۸۲۱۲۲۶۸۸۱۲۲ و شماره همراه ۰۰۹۸۹۱۲۶۵۴۰۳۶۴ تماس حاصل فرمایند.

اطلاعتی پیرامون کشور قبرس شمال

جزیره قبرس با مساحت 9250 کیلومتر مربع به عنوان سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه، در شرق این دریا و در نقطه تلاقی سه قاره اروپا، آفریقا و آسیا واقع گردیده است. این جزیره کوچک به دلیل موقعیت مکانی ایده‏آل و وجود سواحل بکر و زیبا و مناطق پوشیده از سروهای سر به فلک کشیده و جنگلهای کاج و در مجموع با زیبایی بی‏نظیر خود همیشه برای جهانگردان جذاب بوده است.

در این بین، کشور قبرس شمال در شمال جزیره قبرس و در 40 مایلی جنوب ترکیه، در نزدیکترین نقطۀ ساحلی قرار دارد.

جمعیت

زبان رسمی مردم قبرس شمال ترکی می‏باشد، اما انگلیسی نیز به عنوان زبان دوم کاربرد فراوان دارد. اکثریت مردم قبرس شمال مسلمان هستند و اگر چه به طور عادی به مساجد نمی‏روند و لباس مذهبی نمی‏پوشند، اما مراسم مذهبی را جشن می‏گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.